sâmbătă, 26 decembrie 2009

Ep. 1 - a dracu viziuni

„Ce-ai fată? Eşti proastă? De când ai ajuns tu la concluzia că doar pentru că ai ceva ţâţe, iar că faţa ta arată cât-de-cât acceptabil doar dacă este îmbibată în 500 g de fond de ten, înseamnă că eşti o vedetă în devenire? Du-te şi te culcă, scumpete, că eşti ridicolă în acea ţinută, iar bijuteriile de pe tine sunt o glumă proastă. Uită-te la tine! Eşti o risipă de oase! Aglomerezi spaţiul! Trăieşti degeaba! Eşti ca o bacterie persistentă care nu moare de-a dracu şi suge orice formă de viaţă peste care dă! Eşti un vierme! Un nimic! DISPARI!!!!"
__________________________________________________________________________

~* Can I touch you there.. touch you deep inside.. Can I touch your heart.. the way you’re touching mine.. *~

- Mmmmrrhh….. alo?
- Doamne, da’ greu mai răspundem la telefon zilele astea. Ce-ai păţit scumpete, încă dormi?
- Dute dracu’ Mariane, e ora 5.48 şi e sâmbătă!
- Serios? A meu e 5.50.. să-ţi resetezi ceasul.
- Mă piş!
- Uu.. cineva s-a trezit cu faţa la cearşaf.
- Ah, pe bune? Nu ştiu sigur dar s-ar putea să fie de vină faptul că am dormit numai 3 ore, iar că prietenul meu cel mai bun mă trezeşte cu 2 ore înainte de ora mea de trezire.. dar asta este puţin probabil.
- Autch.. nasol. Dacă se ocupă cu dinastea, ţi-aş sugera să-ţi cauţi un alt prieten..
- Să ştii că m-am gândit la asta.

Marian râde.

- Hai, nu fi morocănoasă. Fac eu cinste cu cafea azi. Ne întâlnim la cafeneaua noastră din colţ la 7 jumate.
- Dar cafeneaua aia deschide la 8!
- Ai uitat că proprietarul mi-e unchi? Va deschide pentru noi. Şi-n plus, e sâmbătă, iar dimineaţa e aglomeraţie pe acolo. Vreau să prind masa mea preferată de la geam.. să observ mişcarea.. înţelegi tu.
- Dar.. care aglomeraţie? Singurii clienţi, sâmbăta, la ora 8 dimineaţa în cafeneaua aia dărăpănată, e cuplul ăla în vârstă.
- Ştiu. Dar totdeauna ocupă masa mea de la geam! M-am săturat, puştoaico, zău aşa! Nu mai stau la perete nici să mă-mpuşti!
- Ştii, Marian.. dacă n-aş fi atât de ciufută în acest moment, chiar m-ai fi amuzat. Însă, prefer să-ţi spun că eşti un bou fără pereche. Cuplul acela e la centimetri distanţă de ortu’ popii iar tu le curmi singura plăcere din dimineaţa de sâmbătă doar pentru că e masa ta preferată?
- …Uau, puştoaico, da văd că eşti ciufută rău!
- Nu mai spune..
- Dacă, într-adevăr n-ai chef de mine, anulăm întâlnirea ..
- Nu.. Marian.. nu e vorba despre asta. Ahh, iartă-mă, am dormit prost şi am visat urât.
- Despre?
- Nu vreau să vorbesc despre asta.. Am visat că mă întâlnesc cu Ramona şi că o fac în toate felurile.. sau ceva de genu, nici n-am înţeles totul prea bine.. oricum, nu a fost plăcut..

Marian râde din nou.

- Deci nu-mi vine să cred că tu încă mai ai sechele după ea.. Calmează-te păpuşă, dă-on acolo pe Ramona. Habar n-are ce a pierdut.
- Putem să nu vorbim despre asta, te rog?
- Bine, cum vrei. Oricum, eu aş zice să începi să-ţi dai din nou întâlniri. Lesbiene drăguţe se găsesc destule şi bat la pariu că multe dintre ele ar surâde imediat cum ar pune ochii pe tine.
- Mersi, apreciez dar prefer să mă dau la o parte momentan.. chiar nu mai am chef de relaţii.
- Bine.. cum crezi. Hai că trebuie să închid. E 6. Ai la dispoziţie o oră jumate să te pregăteşti.
- Înainte să închizi, fă-mi o favoare.
- Anume?
- Promite-mi că nu te vei pune pe râs şi criticat atunci când mă vei vedea.
- De ce aş face eu una ca asta?
- Că m-am vopsit.
- Oh..
- Promiţi?
- ..De ce? Cât de groaznic arată?
- Marian, încetează cu întrebările, oricum mă vei vedea imediat. Vreau doar să-mi promiţi.
- Iartă-mă, dar nu pot. Poate voi reuşi cu chiu cu vai să mă abţin de la criticat, dar de râs.. tu-mi cunoşti crizele mai bine ca nimeni altcineva.
- ..uau.. mersi.. pentru ăă efort.
- Păstrează-ţi cinismul pentru atunci când ne vom vedea
- Cu cea mai mare plăcere. Ne vedem la 7 jumate la cafenea. Pa şi pusi.

Detest când mi se pune răbdarea la încercare.. totuşi, trebuie să spun că gestul lui Marian este, într-un mod aberanto-metrosexual, a naibii de drăguţ. Auzi.. să mă trezească el cu o oră şi jumătate mai devreme ca să am timp pentru duş, mic dejun şi restul..
Ticălosul! De abea aştept să-l privesc în ochi şi să-l bag în decesele maicii sale.

Un comentariu: